Vanliga Frågor & Svar
När du har gjort din beställning skickar vi ett bekräftelsemail för att spåra statusen för din beställning.
När din beställning har skickats skickar vi dig ett nytt e-postmeddelande för att bekräfta det förväntade leveransen samt länken för att spåra din beställning (när leveransmetoden tillåter det).
Dessutom kan du spåra statusen för din beställning från avsnittet "orderhistorik" på din kontosida på webbplats
Du kan köpa på vår webbplats med ett betalkort eller kreditkort via Paypal.
- Varan måste ha sålts i vår webbutik
- Föremålet borde inte ha använts på något sätt
- Retur- eller bytesförfrågan görs inom 30 efter leverans
- Returen görs inom 5 dagar efter begäran om retur eller byte
För att be om en retur, vänligen kontakta vår support med hjälp av vår helpdesk.
Vi accepterar byten och de följer samma villkor som retur
För att be om ett byte, vänligen nämna att du vill att din artikel ska bytas ut med en annan artikel när du förbereder din retur med vår support.